Der er igen travlt i byggeriet. Det er godt, men glem ikke værdien af tilfredse kunder
Af Peter Hesdorf, adm. direktør i Byggeriets Evaluerings Center
"Vi har så travlt for tiden, at vi slet ikke har tid til at administrere en måling af vores kunders tilfredshed. Men vi ved godt, at det er vigtigt"
Det hører vi tit, når vi taler med folk indenfor byggeriet.
Det er positivt, at der igen er travlt i byggeriet. Store og små byggeprojekter buldrer derudaf! Der er opgaver, som skal starte op, gennemføres og afsluttes. Sideløbende skal der afgives tilbud på nye opgaver. Det giver sved på panden.
Som alle ved, vil de gode tider ikke vare ved. Med usvigelig sikkerhed vil vi om nogle år opleve færre byggeprojekter og lavere aktivitet. Sådan har det altid været.
Hvordan sikrer du, at din virksomhed navigerer sikkert igennem disse bølgetoppe og bølgedale? |
Det handler naturligvis om at levere den aftalte ydelse til tiden og i den aftalte kvalitet. Men netop nu, hvor der er travlt, kan det en gang imellem knibe med at nå det hele. Det så vi sidste gang i tiden op til finanskrisen i 2008.
Kunderne husker de sager, hvor det går galt. Det forringer chancen for at vinde nye opgaver hos kunden. Dertil kommer, at kunden jo også deler sine erfaringer i sit netværk.
Derfor er det vigtigt, at man løbende får feedback fra sin kunde, så man kan nå at reagere på problemer, inden de vokser sig store.
Her møder vi - lidt forenklet - to 'skoler'
Tænk over følgende - hvordan vil du selv gerne betjenes, når du er kunde? |
Med BYGGE DIALOG kan du løbende tage temperaturen på samarbejdet i dine byggesager uden administrativt bøvl. Det er nemt, hurtigt og billigt.
Vores kunder siger:
|
Vi tager os af alt det praktiske. Fra tilmelding til indsamling af målinger. Vi sørger også for at sende en venlig reminder, hvis målingen ikke bliver udfyldt, hvilket giver en høj svar procent.
Du får resultaterne i en BYGGE DIALOG rapport og via dit online Dashboard. Du kan koncentrere dig om din forretning, og du får en 'early warning' i tilfælde af problemsager. Nemmere bliver det ikke!
Vil du også have tilfredse kunder?
Vi hjælper dig med alt det praktiske. Tag det første skridt i dag - prøv BYGGE DIALOG helt gratis
Er du klar til at tage et næste skridt?
Bliv medlem af Byggeriets Evaluerings Center og lad os hjælpe dig med at sætte kundetilfredshed på dagsordenen
Vil du vide mere om BYGGE DIALOG?
Mere information
Spørgsmål?
Ring til os på telefon 3264 1440 eller brug chatten her på siden (man.-fre. kl. 8:30-16:00).
Du kan også sende en e-mail til info@byggerating.dk - så svarer vi dig hurtigst muligt.