Først og fremmest: i relation til jeres samarbejdspartnere er det langt mere troværdigt at bruge en uvildig aktør til at indsamle evalueringer i forhold til, at I selv gør det.
Vi klarer det hele for jer: Indsamling af data, opfølgning, resultater mv. Du kan undervejs følge processen her på hjemmesiden, hvor du også har det fulde overblik over jeres sager.
Med vores skarpe proces, sikrer vi, at I får en effektiv evaluering og en høj svarprocent. Så kan I bruge jeres ressourcer på jeres kerneområde.
På et byggeprojekt - stort som lille - er et af de vigtigste parametre altid om brugerne er tilfredse. Brugerne kan for eksempel være:
Med BYGGE DIALOG får du et enkelt, digitalt og ressourcebesparende værktøj til at måle brugernes tilfredshed med byggeprocessen og det færdige byggeri.
Når du måler på brugernes tilfredshed og oplevelse af kvalitet, får du værdifulde tilbagemeldinger, som kan bruges med det samme på dit byggeprojekt. Men du får også mulighed for at sammenligne brugertilfredsheden på tværs af dine projekter samt benchmarke dig med andre bygherrer.
Vi hjælper dig med at tilpasse Brugertilfredshed præcis til din byggesag og dit behov.
Når du tilmelder en byggesag til Brugertilfredshed, kan du vælge vores standard opsætning, hvor vi har sammensat spørgsmål, som er relevante i de fleste byggesager. Du har også mulighed for at designe din egen opsætning, hvor du kan oprette egne spørgsmål, slette spørgsmål mv.
Nedenfor kan du se de spørgsmål, der indgår i standard opsætningen af brugertilfredshedsmålingen
Du er en daglig bruger, der bedømmer en byggesag (åbner i nyt vindue) | ![]() |
|
I videoen nedenfor fortæller arkitekt Karen Schandorph Møller og Chefkonsulent Michael Stensgaard fra Københavns Kommune om deres brug af brugertilfredshedsmålingen Københavns Kommune er Danmarks største kommunale bygherre. Kommunens bygherreenhed, Byggeri København har 120-150 igangværende byggeprojekter. Optagelsen er fra et af vores arrangementer, som blev afholdt den 27. september 2017. |
![]() |
+ brugertilfredshedsmålingen foregår online + Det tager 3-4 minutter + Viser hvad du svarede i sidste måling + Tilpasser sig automatisk iPad, mobil eller PC |
Københavns Kommune måler brugertilfredshed
Chefkonsulent i Byggeri København Michael Stensgaard udtaler, ”I Københavns Kommune lægger vi stor vægt på dialogen med brugerne, når vi bygger. Det gælder både før, under og efter byggeriet. De mange typer af brugere er kommunens ’kunder’ - det er jo dem, vi bygger for. Som professionel bygherre har vi brug for at vide, om vi lever op til brugernes forventninger og behov, både med hensyn til processen og det færdige produkt. Vi har valgt at bruge BYGGE DIALOG til at måle brugernes tilfredshed med henblik på at skabe løbende forbedringer i vores egen organisation."
Brugertilfredshedsmåling med dit eget design
Har du et ønske om at sætte dit eget præg på tilfredshedsmålingen? Skal der bruges en særlig skrifttype, jeres logo eller andet? Det kan vi også klare.
Spørgsmål?
Ring til os på telefon 5135 7969
Du kan også sende en e-mail til info@byggeevaluering.dk - så svarer vi dig hurtigst muligt.